هانا و هیلدا

تولد یکسالگی هانا

1399/3/14 0:30
نویسنده : مامان هانا
290 بازدید
اشتراک گذاری

دختر شیرین زبون مامان فرشته کوچولوی من یک سال شد که تو اومدی تو زندگیمون هنوز باورم نمیشه که خدا یکی از فرشته هاشو به من داده توی دنیا هیچ کس رو اندازه تو دوست ندارم به قدری عاشقتم حتی بهت فکرم هم میکنم آروم میشم و خنده رو لبام میاد وقتی میگی مامان قند تو دلم آب میشه وقتی میخابی دلم برات تنگ میشه دوست دارم دوباره بیدارت کنم همیشه وقتی میخای بخندی چشمات از تو جلوتر میخنده

الهی که قربون شیطونیات بشم..صبحا به ذوق دوباره دیدن توعه که چشامو باز میکنم.چند روز پیش تولدت بود یه جشن کوچک برات گرفتیم خیلی خوش گذشت کلی رقصیدیم اتقدر خوشحال بودی که نگو کلی دست دستی کردی و رقصیدی 

اینم از کیک خوشگل و خوش مزه ات که بابا سرش چقد حرص خورده😂 اخه موقع اوردنش باد یه گوششو برده بود دوباره برده درستش کردن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)