هانا و هیلدا

خاطراتم تا 5 ماهگیه دردونم

1398/8/21 1:11
نویسنده : مامان هانا
719 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم الان که دارم این متن رو مینویسم تو پنج ماهته خیلی دوست داشتم از اولین روزای بارداریم شروع میکردم برات مینوشتم از اون روزی که فهمیدم که یه فرشته تو دلم دارم از اولین باری که لگد زدناتو احساس کردم از همون اولشم شیطون بودی و البته  تنبل تو دل مامان جا خوش کرده بودی قصد بیرون اومدن نداشتی

اولین باری که دیدمت از خوشحالی اشک تو چشام جمع شد هم میخندیدم هم گریه میکردم اولین چیزی که توی صورت ماهت نظرمو جلب کرد گردی صورتت و لبای سرخت  بود انگار که خدا برات رژ زده بود مثل فرشته ها بودی

هر چقدر بزرگتر میشی خوشگلتر و خوردنی تر میشی خیلی شبیه بابایی  فقط چال گونه هات به مامان رفته که وقتی برامون میخندی دلمون غش میره انگار دنیارو بهمون میدن

الان پنج ماهته خیلی شیطون شدی دوست داری هر چیزی رو میبینی بخوری نزدیک به یه هفته ای میشه که داری سینه خیز میری دیشب سینه خیز اومدی وسط سفره غذای مارو از دستمون میگرفتی بغلت میکردم سرت رو باهر قاشقی که من میخوردم میوردی بالا تا بزارم تو دهن تو...قوله نمکی.هر ماه ازت عکس میگرم تا بزرگ شدنت رو ببینم 

      یک ماهگیت

نمیزاری مامان کاراشو بکنه میندازم تو رورکت نمیتونی راه بری یکم مشغول میشی ولی زود خسته میشی اولین باری که گذاشتمت توش خیلی ذوق میکردی

عمه ها خاله ها که عاشقتن مخصوصا عمه محدثه که بیشتر از همه برای اون میخندی و میشناسیش پشت گوشی براش غش مییری

راستی امروز گوشاتو سوراخ کردم فرشته مامان تازه شبیه دخترا شدی گوشواره هات  خیلی بهت میاد نفسم

اولش میترسیدم که خیلی دردت بیاد ولی یه کوچولو گریه کردی و آروم شدی😍

پسندها (1)

نظرات (2)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
12 آذر 98 15:07
ای جووونم ماشاءالله😍😍💚
مامان هانا
پاسخ
😍😍
مادرِ عشق جانمادرِ عشق جان
15 آذر 98 9:58
ماشالله به این گل دخمل ولی یه نصیحت از من بهتون میکنم . دختر گلت رو اصلا اصلا تو روروئک نذار . من دخترم رو از پنج ماهگی تو روروئک گذاشتم نه ماهش که شد دستش رو میگرفت به میز و صندلی با پنجه پا راه میرفت ..تا یکسالگیش همینجوری بود. دکتر گفت بهتره ببریش کاردرمانی . وقتی بردمش گفتن به خاطر روروئک ماهیچه پشت پاش کوتاه و سفت شده و قادر نیست کف پاش رو زمین بذاره . البته خوب میشه ولی وقتی دخترم میره اونجا همش گریه میکنه ...الان حدود ده جلسه بردمش .ده جلسه دیگه حداقل باید ببرمش
مامان هانا
پاسخ
واقعاخیلی ممنون که گفتید نگران شدم منهم تقریبا از پنج ماهگی میزارمش خیلی نگران شدم دیگه نمیزارمش انشالله دختر شماهم زودتر خوب بشه 🌹🌹